ieniemienieblogmuis

blogt over van alles en nog wat

Hoera! Een kleinkind!

Een reactie plaatsen

We wisten natuurlijk al een paar weken dat het zou gaan gebeuren, maar op 5 november 2015 kregen wij als aankomende grootouders het geboortekaartje dat toen al zo’n vijf uur online stond. 90 personen hadden het bericht al leuk gevonden, 26 personen hadden al een reactie gegeven voordat wij het kaartje zagen ……………………

Hij is al zo’n 10 weken oud, maar pas sinds eergisteravond maakt hij het gezin van mijn dochter en schoonzoon -voorlopig- compleet. Hij is klein, heeft schattige rozige oortjes, witte haartjes en hij heet Otto. Bij deze beschrijving moet ik het even houden, want ik ken hem alleen maar van de foto’s die ik heb gezien. Vrijdag gaan we op kraamvisite en mag ik Otto in mijn armen sluiten. Foto’s volgen vast, maar hieronder alvast het eerder genoemde geboortekaartje.

Geboortekaartje Otto - bewerkt

Otto (18 maart 2016)
DSCN9539
Bijgewerkt op 10 mei 2016
Geef een reactie

