ieniemienieblogmuis

blogt over van alles en nog wat

Afval planten

Een reactie plaatsen

Groente- en fruitafval gooi je in de gft-bak of op de composthoop. Niet alles. Er is afval dat je weer kunt planten, volgens onderstaande sites.

Planting pineapple scrap bears fruit

Grow a Garden from Garbage

10x groente die je na gebruik verder laat groeien

Op 1 juli 2014 heb ik twee uitgelopen uien, één bosuitje, één takje peterselie en een knolselderij geplant nadat ik ze eerst in water had laten wortelen. Ik ben benieuwd.

Tijdens het opruimen van bestanden op mijn computer vond ik dit:

148537_426812414055686_1692024868_n

Handig al die afvalgroenten in één overzicht. Voor een vergroting moet je even klikken op de afbeelding.

 

 

Geef een reactie

